Óracenter

Ora-Center webaruhaz

Skip to Main Content »

  • Ingyenes házhozszállítás
  • Több 1000 termék készletről
  • Ajándék a termék mellé

Lájkolj minket Facebookon:

 

A kosár üres
Segíthetek? +36 30 498 6070

Garanciális tudnivalók

Használati útmutató, jótállás, szavatosság

A termékek garanciális javítását az arra kijelölt garanciális szervíz végzi, amelynek címét, és elérhetőségét a mellékelt gyári használati útmutató, és garancia füzet tartalmazza. A szervízbe való küldés a vásárló, vagyis az Ön feladata, és költsége. A szervízbe a terméken túl a garancia füzetet, és a számlát is küldje el, hiszen a garanciális javításhoz ezek szükségesek. Ha Ön hozzánk szeretné az órát visszaküldeni, az sem gond, mert mi is továbbítjuk a szakszervíznek.

Javítás után a szakszervízből a termék csomagküldő szolgáltatással kerül vissza a Vásárlóhoz, illetve átvehető a szakszervízben. A javítás a megfelelő határidőn belül, a vásárlónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kerül elvégzésre. A webáruház törekszik arra, hogy 15 napon belül végezze el a javítást. Vásárlói véleményeltérés esetén a webáruház a Vásárló kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, melynek a másolatát a vásárlónak átadja (megküldi). Ha a kifogás rendezésének módja a Vásárló igényétől eltér, ennek indoklása is a jegyzőkönyvben kerül rögzítésre. Ha a webáruház a Vásárló igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról három munkanapon belül értesíti a Vásárlót és eltérő vélemény esetén a szakszervíztől szakvéleményt szerez be. Ha a hiba ténye, jellege, illetve a hiba keletkezésének időpontja megállapításához különleges szakértelem szükséges, a Vásárló a kijelölt minőségvizsgáló szervezetektől közvetlenül kérhet szakvéleményt. A szakvéleményezés lehetővé tétele érdekében a webáruház fokozott mértékben együttműködik. Ennek keretében a fogyasztó részére (a hiba jellegére és keletkezésének lehetséges okaira vonatkozó) álláspontjáról haladéktalanul írásbeli nyilatkozatot ad. További vita esetén a vásárló a helyi Békéltető Testülethez, valamint az illetékes Városi Bírósághoz fordulhat. A jótállási kötelezettség nem áll fenn, ha a webáruház vagy a kijelölt szakszervíz bizonyítja, hogy a hiba nem rendeltetésszerű, a használati útmutatóban leírttól eltérő, durva használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár vagy egyéb vásárlás után keletkezett okból következett be. Kérjük a használati útmutatóban leírtakat saját érdekében tartsa be, mert eltérő használat, kezelés miatt bekövetkezett hiba esetén az óráért jótállást nem vállalunk. A jótállás nem vonatkozik: elem, óraszíj, óraüveg, valamint ezek mindennapi használatából adódó elhasználódására, karcolásokra, kopásokra, illetve díszítő kövek külső behatásra történő elvesztésére sem.

 

Garanciális ügyintézéshez a következő dokumentumok szükségesek: 

    • garancia füzet (jótállási jegy)
    • számla

 

A jótállási jegyen történt bármilyen javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után. A jótállási határidő a fogyasztó részére történő átadás napjával kezdődik. Az óra kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a kijavítási időnek azon részével, amely alatt a vásárló az órát nem tudta rendeltetésszerűen használni.


A garancia nem vonatkozik:

  •  
    • - a nem vízálló óráknál a vizesedésből adódó meghibásodásra
    • - a mindennapi használatból adódó kopásra, elhasználódásra
    • - a nem rendeltetésszerű, durva, nem megfelelő használatra visszavezethető sérülésekre, mint például az óra tokját, szíját, csatját vagy az abba ágyazott köveket, koronát, gombokat érő külső mechanikai hatások (ütés, karcolás, súrlódás) okozta sérülésekre.
    • - ha a hibát nem az erre kijelölt szakszerviz, vagy képviselet, vagy annak kiskereskedelmi üzletei révén alkalmazott, bizonyítottan szakszerűtlenül elvégzett javítás vagy beállítás okozta.

 

Az ékszerek esetén a garancia nem vonatkozik:

  •  
    • - mindennapi használatból adódó kopásra, elhasználódásra
    • - a nem rendeltetésszerű, durva, nem megfelelő használatra visszavezethető sérülésekre, mint például az ékszert vagy az abba ágyazott köveket érő külső mechanikus hatások (ütés, karcolás, súrlódás, feszítés, stb.) okozott sérülésekre
    • - a nem megfelelő karbantartás miatt keletkezet sérülésekre, a bőr, kaucsuk és textilanyagok természetes elhasználódására
    • - ha a hibát nem az üzletünk révén alkalmazott, bizonyítottan szakszerűtlenül elvégzett javítás vagy beállítás okozta

 

Garanciavesztés okai:

  •  
    • - amennyiben a hibás terméket a vevő nem a garancialevélben feltüntetett szervizben szervizelteti a garancia ideje alatt

 

Szervizek elérhetőségei:

Garanciális időn belül célszerű a garancia elvesztésének elkerülése miatt ezekre a címekre eljuttatni az esetlegesen meghibásodott terméket, de természetesen üzletünkben is elküldheti, mi is segítünk a kézbesítésben.

 

Time Service Bt.

  • - 1085 Budapest Baross utca 20.
  • - Tel.: +36 1 318 5658
  • - E-mail: szerviz@time-service.hu
  • - Márkák: Fossil

 

WDL Márkaszerviz Kft.

  • - 1052 Budapest, Pesti Barnabás u. 4. I em. (Millennium Center 31.sz. üzlet)
  • - Tel.: +36 1 341 1042
  • - Márkák: Tissot

 

Fast Hungary Kft.

- Casio szerviz átvételi pont:
 - 2046 Törökbálint, DEPO Raktárbázis 3/b. Pf. 102.
  - Tel.: +36 23 330 83 (1-es mellék)

 

- Casio szerviz átvételi pont (Set Comp Kft.):

 - 1094 Budapest, Ferenc krt. 15.

 - Tel.: +36 1 216 4695

- Márkák: Casio 

Ungaro Swiss Kft.

  • - 1072 Budapest, Rákóczi út 4-6. Astoria Center
  • - Tel.: +36 1 328 0078
  • - Email cím: szerviz@ungaroswiss.hu 
  • - Márkák: Doxa


Óramű Kft.

  • - 1089 Budapest, Gaál Mózes u. 5-7. - Öthétház, 3. emelet 331.
  • - Tel.: 06 1 951 3301
  • - E-mail: info@oramu.hu
  • - Márkák: Go Girl Only, Certus-Joalia, Hector


It's Time Shop:

  • - 1067 Budapest, Teréz krt. 31.
  • - Tel.: 06 1 269 1078
  • - Márkák: Ice-Watch, Mark Maddox

Alaszka Óra Ékszer:

  • - 1223 Budapest, Nagytétényi út 43. (Campona Bevásárlóközpont)
  • - Márkák: Esprit